sobota, 20 lutego 2016

Roar nails!

Hej ;)
Mimo, że mam ferie, nie potrafię zorganizować odrobiny czasu na pisanie postów, ani malowanie paznokci. Wolny czas poświęciłam na naukę historii, maturka sama się nie napisze :P a szkoda...:D Ale w końcu się zebrałam i powstało nowe zdobienie. Nie mogłam się zdecydować, co zmalować, a wybranie konkretnego motywu zajęło mi prawie dwa dni :P Na szczęście wujek Google okazał się jak zwykle pomocny :D I tak powstało drapieżne zdobienie :D...
Zdobienie miało wyglądać inaczej, zmieniałam je kilka razy. Ostatecznie została taka forma. Szkoda tylko, że top rozmazał cętki na środkowym palcu :( Jestem jeszcze niezadowolona z prawego oka, wyszło trochę koślawe i za duże w stosunku do lewego (które malowałam jako pierwsze). 
Oczka zrobione szpilką, bo nie umiałabym tak nadziabać lakieru sondą :D Do ich zrobienia użyłam czterech lakierów, może tego nie widać, ale wierzcie mi, że tak właśnie było :D
Przyznaję, że motyw panterki bardzo przypadł mi do gustu ostatnimi czasy :P 
Tytuł posta wynika jak zwykle z mojej radosnej twórczości, no bo jak inaczej nazwać paznokcie, które chcą nas zaatakować? :D Haha :D
Użyłam: Lovely NUDE nr 5, Miss Selene 160, 223 i 104, Eveline miniMAX 064 oraz GR Color Expert 51. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard ;)

Jak Wam się podoba ? :)


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. postanowiłam tym razem zmalować coś drapieżnego :D

      Usuń
  2. Łał, fantastyczne zdobienie <3
    Powodzenia z historią, w zeszłym roku nie było tak źle jak się obawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Te oczka wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne drapiezne mani, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. roooooar :D paznokcie dzikusa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealnie oddają moje drapieżne 'ja' :D

      Usuń
  6. genialne!!! jestem oczarowana :D uwielbiam motyw leopard print a jeszcze z tym pyszczkiem <3 świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale drapieżny wzorek , extra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)