wtorek, 2 lutego 2016

Pusheen nails

Witajcie :)
Każdy z nas zapewne kojarzy słynnego kotka Pusheena, czy to z facebooka, czy skądś indziej :D Ja go bardzo lubię i już od pewnego czasu planowałam, aby zmalować go na paznokciach. Tak też się stało i na moich pazurkach zagościł Pusheen, wersja bardzo, ale to bardzo uproszczona i zmodyfikowana :D Efekt końcowy, jak dla mnie nawet nawet, aczkolwiek mam do tego zdobienia kilka zastrzeżeń, ale o tym niżej :P
Kotek pojawił się na kciuku i palcu środkowym. Serdeczny paznokieć to moja radosna twórczość składająca się z lakieru Rimmel 60 seconds 803 man overboard i nieokrzesanych kropeczek. Czemu nieokrzesane? To bardzo proste :P Gdy ja chciałam zrobić staranne i równomiernie rozstawione kropki, moja ręka musiała akurat zadrżeć i ciapnęłam sondą jakąś mała kropkę, oczywiście nie pasującą do całokształtu. I wtedy zaczęła się wielka improwizacja i powstało coś takiego - muszę przyznać, że przeogromnie mi się podoba ♥ :D
Dwa pozostałe pazurki pomalowałam ślicznym Golden Rose Color Expert 66 :)
Jeśli chodzi o moje zastrzeżenia, to denerwuje mnie to, że nadal nie potrafię malować wzorków, nieważne czy to za pomocą sondy czy szpilki (próbowałyście ? :D od szpileczki zaczęła się moja przygoda z malowaniem :D i szczerze mówiąc czasami jest na prawdę wygodnie, w szczególności do maleńkich elementów :P ), tak, aby linie konturowe były proste - moje są jakieś nadziabdziane i powykrzywiane we wszystkie strony i jak się bliżej przyjrzeć to strasznie mnie to drażni :P Mam nadzieję, że kiedyś się nauczę robić to dobrze :D
Pusheenek na kciuku na samym początku nie miał łapek i zanim się zorientowałam było za późno na naprawienie mojego błędu, dlatego łapki wyrastają mu z połowy brzuszka :"D
 Dzisiaj również łapałam światło słoneczne, jak tylko się dało. Dlatego moje fotki to totalny misz-masz, jedne jaśniejsze, drugie ciemniejsze :P

Użyłam lakierów: Golden Rose Color Expert 66, Rimmel 60 seconds 803 man overboard, Golden Rose WOW! 16 i 89 i Miss Selene 104. Całość pokryta topem Wibo iron hard :)

Jak Wam się podobają moje Pusheen nails ? :D

16 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)