wtorek, 9 lutego 2016

Pocałunek Myszki Miki - pazurki walentynkowe

Witajcie :)
Dzisiejszy post związany jest ze zbliżającymi się Walentynkami. To już drugi post walentynkowy u mnie na blogu, wcześniej zaprezentowałam Wam zdobienie z cętkami pantery w wersji heart, może jeszcze pamiętacie? ;) 
Dzisiaj natomiast Myszka Miki wraz z Minnie oraz ich pocałunek :D
Lakierem bazowym jest wspomniany ostatnio matowy Essence the gel soft matt 47, który niezaprzeczalnie skradł moje serce ♥ Jest śliczny, cudowny, niezastąpiony i wszystkie inne ochy i achy :D
Teraz po zrobieniu zdjęć zauważyłam, że serduszka na małym palcu wychodzą odrobinę poza kontur, no ale trudno :P Malowanie paznokci wieczorem ma to do siebie, potem rano przy robieniu zdjęć można zauważyć wiele defektów :P
Motyw kropeczek spodobał mi się już a' propos zdobienia z Pusheenem, więc teraz nie mogłam się oprzeć, żeby znowu ich nie powtórzyć :D Do tego mały walentynkowy akcent w postaci serduszka :)
Lakiery, które użyłam to wspomniany wcześniej Essence, jak również mój niezniszczalny czarno-biały duet w postaci Golden Rose WOW! 89 i Miss Selene 104.


Jak się Wam podoba? :)

14 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)