czwartek, 25 lutego 2016

Essence Longlasting Lipstick 07 NATURAL BEAUTY

Witajcie :)
To, co ostatnio dzieje się z pogodą jest przerażające! Wczoraj na zmianę świeciło słońce, padał deszcz i śnieg. Dzisiaj rano przywitało mnie śliczne słoneczko, a w chwili obecnej sypie śnieg.. Świetna końcówka ferii :P Osobiście nie miałabym nic przeciwko, aby już była wiosna! ♥
Dziś na blogu pokażę Wam moją nową pomadkę od ust. W prawdzie kupiłam ją w styczniu na potrzeby studniówkowe, ale jeszcze nie wspominałam nic o niej tutaj, więc najwyższy czas się za to zabrać :D
Od początku wiedziałam, że chcę kupić pomadkę z Essence, moje przyjaciółki je miały i też chciałam :D Kolor pomadki jest w rzeczywistości inny, ale jak zwykle mój aparat rozjaśnił zdjęcia.. Ehh :D W każdym bądź razie na moich ustach wygląda naturalnie i jeśli mam być szczera, to po pomalowaniu ust nie widać znaczącej różnicy niż przed :D Może są trochę ciemniejsze, ale to na prawdę nieznacznie ;)
Wybrałam odcień 07 NATURAL BEAUTY, odpowiadał mi najbardziej spośród dostępnych (a muszę przyznać, że tego dnia w Hebe było wyjątkowo mało tych pomadek). Jestem z niego bardzo zadowolona :)
Pomadka utrzymuje się na ustach przez kilka godzin bez konieczności poprawiania. Ma bardzo fajną konsystencję. Do tego jestem zauroczona tym opakowaniem :D Czarne i matowe, a po środku kolorowy pierścień odpowiadający kolorowi pomadki - miód malina :D
Na koniec pokażę jeszcze zdjęcie moich ust, tak właśnie prezentuje się na nich pomadka Essence ;)
:))
PS. To już 50. post! :D

Co sądzicie o pomadkach Essence? Macie jakąś swoją ulubioną? ;)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oj tak, efekt po pomalowaniu jest cudowny ♥ :)

      Usuń
  2. Śliczny kolor :) Sama mam pomadkę essence i bardzo ją lubię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, kolorek jest cudowny ♥

      Usuń
  3. mmm na Twoich ustach wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że się zainspirowałaś mną i Zuzią :D niestety moją ukochaną coral calling wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałyście moimi mentorkami :D
      ojej :(

      Usuń
  5. Ładnie, naturalnie wygląda. Lubię pomadki z Essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się bardzo podoba i na pewno skuszę się jeszcze nie raz na te pomadki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)