niedziela, 7 lutego 2016

Essence the gel soft matt 47

Hej ;)
W dzisiejszym poście pokażę Wam mój najnowszy nabytek, czyli Essence the gel soft matt 47, kupiony w Hebe po okazyjnej cenie nieco ponad 4 zł ;) Lakier bardzo mi się spodobał, więc musiałam go kupić, zwłaszcza, że to mój pierwszy Essence :D
Od razu muszę powiedzieć, że kolor w rzeczywistości jest zupełnie inny. Niestety mój aparat zawsze mi to robi...:( Dodatkowo zdjęcia robione były wieczorem z lampą błyskową, a napstrykałam ich ponad 50, zanim w ogóle było cokolwiek dobrze widać. Ręka trzymana w powietrzu, zdjęcia 'na szybko' zajęły mi więcej czasu niż przy naturalnym świetle. Ciężkie życie :P
Co do samego lakieru to kolor prześliczny, bardzo fajnie się nakłada i nie smuży ;) Efekt matt mnie urzekł, teraz wiem, że muszę mieć więcej lakierów tego typu :D
Już niebawem postaram się wrzucić zdobienie z użyciem tego lakieru. Zdradzę tylko, że już ono powstało i czeka na swoją premierę na komputerze :D

Co uważacie o tym lakierze? Przypadł Wam do gustu tak, jak mi? :)

14 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)