sobota, 27 lutego 2016

Dots and show!

Hej ;)
Ferie niestety już się kończą i w poniedziałek do szkoły ;( Ta perspektywa nieco mnie przytłacza, a już tym bardziej zbliżająca się wielkimi krokami matura ;O Mam nadzieję, że jakoś dam radę, teraz zostały ostatnie dwa miesiące na wszystkie powtórki. Oby tylko nauczyciele byli na tyle wyrozumiali i dodatkowo nie obciążali nas kolejnymi kartkówkami i sprawdzianami. Byłoby cudownie :D Ale niestety życie nie jest aż takie kolorowe, we wtorek coś czuję, że szykuje się kolejna mapa z wosu... Po co komu wiedzieć wszystkie państwa wraz ze stolicami i ustrojem w Afryce? Na pewno nie osobie, która nie zdaje go w maju :P Ehh.. Ciężkie życie :P
Ale dość o szkole, bo zrobiło się strasznie przytłaczająco :P A na pewno nie o to mi chodziło :D Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje nowe zdobienie paznokci o może dosyć zabawnym tytule 'Dots and show!'. Wpadłam na niego przez przypadek, podczas robienia herbaty haha :D 
Środkowy palec w początkowym zamierzeniu miał być kwiatkiem z kropek, aczkolwiek efekt, który sobie wyobrażałam nie został spełniony :P Ostatecznie nadziabałam te kropki by ratować, to co z niego pozostało i powstała taka jakaś abstrakcja :D
Kolejne pazurki też były moją inwencją twórczą, po prostu siedziałam i oglądałam telewizję, a jeszcze w międzyczasie robiłam kropeczki na paznokciach ;D
Do wykonania zdobienia użyłam lakierów: prześlicznego Eveline miniMAX 066, w słońcu mieni się dodatkowo niebieskimi drobinkami, co jest w ogóle już totalnym kosmosem ♥ uwielbiam go :D , GR Color Expert 12, GR WOW! 62, Rimmel 60seconds 670 Lucky Lilac i Miss Selene 104. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard :)

Jak Wam się podoba? :)

18 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)