piątek, 29 stycznia 2016

Zakochana różowa pantera - pazurki walentynkowe

Hej :)
Dziś na bloga przychodzę z moim nowym zdobieniem. Tematyka odrobinę może przybliżyć nas do Walentynek. Chciałam namalować zupełnie co innego, ale moje zdolności nie pozwoliły mi na to :P Zmywałam paznokcie chyba ze cztery razy zanim uzyskałam zadowalający mnie efekt :D
Zdobienie to nie jest szczytem moich marzeń, nie wszystko poszło tak jak to zaplanowałam :P Po pierwsze, nie do końca pasuje mi tu zdobienie ze środkowego palca, we wcześniejszej kompozycji wyglądał bardzo ładnie, ale nie miałam już pomysłu i siły, by zmalować coś innego. Po drugie, panterka miała być w kształcie serduszek, a niestety nie każda cętka mi wyszła.  Niektóre są po prostu dwukolorowymi plackami :D A po trzecie, to coś nie do końca wyszło mi to środkowe serduszko, odnoszę wrażenie, że za moment spłynie :P
Na białe pazurki dodałam po różowym kamyczku, żeby nie były takie smutne :)
Pazurki są teraz mocno skrócone, niestety po studniówce ofiar na moich palcach przybyło :( Na samym początku przed imprezą nieszczęsny prawy kciuk, a parę dni po - lewy wskazujący. Nie wiem tylko, jak to możliwe, że pazurek przeżył kilka zderzeń z piłką do koszykówki na wfie bez najmniejszego urazu, a złamał się podczas wyciągania biletu z portfela. O ironio...:P
Teraz odrobinę nawiążę do tytułu posta :) Z racji, że moje zdobienie miało być związane z Walentynkami, postanowiłam nazwać je 'Zakochana różowa pantera'. Cętki w serduszka na różowym tle nie mogły skojarzyć mi się z niczym innym :D
Swoją drogą to mam sentyment do różowej pantery, bo to już drugie zdobienie na blogu o podobnej tematyce :D W wakacje też zmalowałam różową panterkę, tylko w innej kolorystyce, jeśli jeszcze nie widziałyście to wklejam tutaj - link
 Udało mi się nawet zrobić zdjęcia przy ostatnich promieniach słońca, to był istny wyścig z zachodem :D

Lakiery, których użyłam: Golden Rose Color Expert 12, Rimmel 60seconds 670 lucky lilac, Golden Rose WOW! 62 i 89 i Miss Selene 104.

Jak Wam się podoba? :)

12 komentarzy:

  1. piekne zdobienie :)- bardzo lubie animal print na pazurkach :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) również obserwuję ;)

      Usuń
  2. leopard print w wersji heart <3 jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe; bardzo lubię motywację panterkowy a serduszkiem to już całkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zdobienie, a panterka wyglądająca jak małe serduszka to już całkiem zmiażdżyła system :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie, w ogóle super pomysł z tą serduszkową panterką :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)