sobota, 16 stycznia 2016

Studniówkowe pazurki

Witajcie :)
Dzisiaj szybki post, a w nim moje studniówkowe pazurki ;) Studniówka już za parę godzin, a ja dopiero teraz czuję, że jestem zestresowana :P Paznokcie robiłam z myślą o mojej sukience - jest to prześliczna czerwona rozkloszowana sukienka, o której marzyłam już rok temu :D Postanowiłam sobie wtedy, że chcę taką i żadnej innej, akurat udało mi się trafić na podobną w galerii. Od razu padła moim łupem :D
Zdobienie nie jest skomplikowane, trzy pazurki czerwone i dwa ze wzorkiem, który znalazłam kiedyś na necie. Był to chyba stempel, ale nie zrobiło mi to różnicy, starałam się go odwzorować w miarę dokładnie, dodałam też kropeczki, bo same zawijaski wyglądały ponuro i smutno. Jestem bardzo dumna z tego zdobienia, a jeszcze bardziej z lewej ręki :D Prawa wygląda jak wygląda, no ale malowanie lewą rządzi się swoimi prawami - nie opanowałam jeszcze tej sztuki :P
Byłam pełna obaw czy moje paznokcie zapuszczane od października dotrzymają do studniówki, ponieważ w zeszłą sobotę prawy kciuk doznał dość poważnej kontuzji, jeśli tak można to nazwać :P W każdym razie, głęboko nadłamany z obydwóch stron i podklejany na różne sposoby dotrwał do dzisiejszego dnia, co wydawało mi się niemożliwe i byłam przyszykowana na to, że wkrótce będę musiała go ściąć. Po studniówce dam mu odpocząć, spisał się na medal :D 
Lakiery, których użyłam to: Life trendy colour 20 i dwa Golden Rose WOW! 11 i 89. Całość pokryta topem Wibo iron hard - bardzo podoba mi się efekt końcowy po nałożeniu topu :D

Jak Wam się podobają moje pazurki studniówkowe? :)

18 komentarzy:

  1. pazury zawsze łamią się w najmniej odpowiednim momencie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę jeszcze pokaż! ;-) Pięknie zmalowane pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) postaram się pokazać ją w jak najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem tej czerwieni! Śliczny kształt paznokcia, a ten pierścionek jest jak wisienka na torcie. Wow! Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)