środa, 20 stycznia 2016

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - podsumowanie

Witajcie :)
Nadszedł czas na podsumowanie mojego pierwszego projektu, w jakim kiedykolwiek brałam udział, mianowicie zimowo-świątecznego projektu u Owidii :)
Projekt zleciał w mgnieniu oka, nawet nie wiem kiedy. Tematyka była świetna, na każdy tydzień można było stworzyć coś niesamowitego ;)
Jeśli chodzi o moje prace, to prezentowały się następująco:

Tydzień 1. MIKOŁAJKI (link)

Tydzień 2. PAZURKI W SWETERKU (link)

Tydzień 3. ŚWIĄTECZNA, ZIMOWA SCENERIA (link)

 Tydzień 4. CICHA NOC, PAZNOKCIE ŚWIĄTECZNE (link)

Tydzień 5. KARNAWAŁOWE PAZURKI (link )

Tydzień 6. PREZENT DLA OWIDII (link)

Najbardziej jestem dumna z prac na tydzień 3 i 5 :)
Dodam też, że trzy z moich zdobień zostało wyróżnione przez Owidię, mianowicie numerki 1, 3 i 5. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienia :*


Jak Wam się podobają moje zdobienia na projekt Owidii? :)

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)