niedziela, 10 stycznia 2016

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - Prezent dla Owidii (twin mani)

Hej :)
To już ostatni tydzień projektu u Owidii, którego tematem przewodnim jest prezent dla Owidii, czyli odwzorowanie jednego z jej mani. Cały projekt strasznie szybko mi zleciał, nawet nie wiem kiedy ;)
Ja wybrałam zdobienie, które przypadło mi do gustu kiedy ujrzałam je po raz pierwszy - miłość od pierwszego wejrzenia? :P Być może :D Są to przeurocze różyczki namalowane na tle w czarno-białe paski :)
Moje pazurki

Pazurki Owidii
Moje paski wyszły trochę krzywo, musiałam poprawiać je po kilka razy, żeby wyglądały dobrze. Efekt końcowy mnie zadowala, chociaż po namalowaniu pierwszych różyczek zwątpiłam, że cokolwiek z tego wyjdzie :P 
Użyłam lakierów: Miss Selene 104, Golden Rose WOW! 89 i 16, Golden Rose Color Expert 12 i Eveline miniMAX 061.
Mam nadzieje, że zarówno Wam jak i Owidii spodobają się moje pazurki :)

Co sądzicie o tym zdobieniu? ;)

16 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)