niedziela, 3 stycznia 2016

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - Karnawałowe pazurki

Witajcie :)
Dzisiaj opublikuje pierwszy post w 2016 roku :) Jak tam po Sylwestrze? :D Ja muszę się pochwalić, że byłam na bardzo fajnej imprezie sylwestrowo-osiemnastkowo-noworocznej :D Trzy w jednym :D Było na prawdę świetnie, bardzo dobrze się bawiłam do samego rana :D
Dzisiaj na blogu pokażę Wam zdobienie na przedostatni tydzień projektu i Owidii, tym razem tematem przewodnim były pazurki karnawałowe ;)
Postanowiłam namalować wybuchające fajerwerki nad miastem :D Znalazłam kilka inspiracji na internecie i mega mi się spodobały ;) 
Na kciuk zabrakło mi inspiracji, dlatego wygląda jak wygląda :D Miałam zostawić go pomalowanego tylko granatem Golden Rose Color Expert 51, ale wyglądał strasznie biednie :P Moja improwizacja doprowadziła do takiego efektu :P
Przepraszam za te niedoczyszczone skórki, ale robiłam co mogłam żeby je wyczyścić. Nie chciałam przypadkiem zmyć kawałka zdobienia, bo nie miałabym już siły malować tego kolejny raz :P Te cztery maleństwa zajęły mi ponad trzy godziny :D
Nie wypiszę każdego z lakierów, których użyłam, bo musiałabym pisać i pisać..:P Wstawiam fotkę, tak będzie prościej :D
 Niektóre z nich są prawie niezauważalne na pazurkach, ale wierzcie mi, wszystkie z tych lakierów się tam znalazły :D 
Pierwszy raz użyłam tylu lakierów do jednego zdobienia! :D
Jak Wam się podoba moja karnawałowa propozycja zdobienia? :)

22 komentarze:

  1. Oooo! Cudo! To się napracowałaś :) Wyróżnienie gwarantowane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe! podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest niesamowite! biorąc pod uwagę, że pewnie użyłaś tylko szpilki (jak cię znam to tak było :D) to powinnaś dostać paznokciowego nobla! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* używałam szpilki, ale tylko do tych wieżyczek :D

      Usuń
  4. Łał. Po prostu łał. Szczęka mi opadła, to mani jest fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne paznokcie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś niesamowitego ! Istne dzieło sztuki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne jest to zdobienie <3 napracowałaś się jak cholera ale efekt jest tego wart <3 mega są *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite paznokcie! Cudownie to zmalowałaś ;-) Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudo! ja bym nie miała cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) akurat tego dnia byłam wyjątkowo cierpliwa :D

      Usuń
  10. Są po prostu świetne!! Znając moje możliwości itp podziwiam Cię za to i na prawdę wielki szacunek! Ja nawet małej kropki jako wzorku nie potrafię zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)