piątek, 18 grudnia 2015

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - Zimowa sceneria

Witajcie :)
Połowa grudnia już za nami i święta coraz bliżej, a gdzie zapodział się śnieg? Mam nadzieję, że mimo wszystko jeszcze do nas przyjdzie, a święta będą białe :D Chociaż z drugiej strony, znając życie, teraz pogoda będzie wiosenna, za to na Wielkanoc zasypie nas biały puch :P Jak śnieg to tylko w Boże Narodzenie! :D 
A w dzisiejszym poście zdobienie na trzeci tydzień projektu u Owidii :) Tematem przewodnim tego tygodnia jest zimowa sceneria ;)
Nie mogło się obejść oczywiście bez śnieżynek! Jaka to zima bez śniegu? :P Namalowałam je na kciuku i palcach wskazującym i małym. Namalowałam też bałwanka :) Jak byłam młodsza, to co roku robiłyśmy z siostrą konkurs na ładniejszego bałwana, kiedyś ulepiłam nawet śnieżnego niedźwiedzia :D 
Do dyspozycji został mi jeszcze jeden paznokieć, a ja straciłam już kompletnie pomysł na zimowy akcent :P Chciałam namalować na nim śnieżynkę, ale doszłam do wniosku,m że byłoby ich za dużo. I tak powstał pingwin :D Swoją drogą to, gdy go malowałam, inspirowałam się wzorkiem z jakiejś płytki, którą kiedyś widziałam na necie. A że nie posiadam płytek ani stempli, postanowiłam odtworzyć pingwina własnoręcznie (mam nadzieję, że przypomina pingwina :P).
Lakierem, którego użyłam pod tło wszystkich elementów, to mój nowy nabytek Golden Rose WOW! 82. Bardzo mi się spodobał i musiałam go mieć :D
Reszta lakierów to: Golden Rose WOW! 89, Miss Selene 104 i 192, Life nail lacquer 20, Eveline miniMAX 061. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard.
A na koniec jeszcze pan bałwanek :D

Jak Wam się podoba moje zimowe zdobienie? :)

22 komentarze:

  1. O rany ! Jakie słodziaki zagościły na Twoich pazurkach ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz talent, ja całkowity antytalent w zdobieniu ręcznym :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny mani!
    Pingwinek przeuroczy :).
    Ps. Podoba mi się tu u Ciebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne zdobienie! jestem z ciebie dumna Marciu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny, świąteczny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie to namalowałaś <3 śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba połączenie bieli z niebieskim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też uważam, że świetnie ze sobą współgrają te kolorki ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)