środa, 9 grudnia 2015

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - Pazurki w sweterku

Hej :)
Dzisiaj na szybko wpadłam na bloga z zdobieniem na drugi tydzień zimowego projektu Owidii :) W tym tygodniu tematem przewodnim są Pazurki w sweterku i szczerze mówiąc miałam duży problem z tym, co namalować :P W końcu coś stworzyłam, aczkolwiek uważam, że moje 'sweterkowe' paznokcie przypominają bardziej hieroglify :'D Ale czego można oczekiwać od pracy robionej przy użyciu tak profesjonalnego sprzętu jak szpilka :P
Nie będę już nawet komentowała tego, że moje "proste" linie, które namalowałam są porobione w cały świat i do tego są strasznie koślawe :P Ale to dlatego, że malowałam je wczoraj wieczorem, a myślami byłam już na dzisiejszej próbnej maturze z matematyki. Przy okazji, nie zabrałam ze sobą żadnych przyborów oprócz złamanej linijki :P 
Osobiście najbardziej podoba mi się palec wskazujący. Ogólnie to zdobienie nie wygląda źle w rzeczywistości, trzeba by się przyjrzeć żeby zobaczyć te niektóre niedoróbki :D
Ze zdjęciami też zaszalałam w tym tygodniu, nie miałam z czego wybrać. bo wszystkie robiłam z lampą. Wracam teraz do domu jak jest już szarówka za oknem, więc nie mam możliwości zrobienia zdjęcia przy naturalnym świetle.
Lakiery, których użyłam to Rimmel 803 Man Overboard, Golden Rose WOW! 89, Miss Selene 104 i Golden Rose Paris 103.
Ten ostatni użyłam chyba trzeci raz odkąd go kupiłam i przypomniałam sobie jaki jest śliczny ♥ i według mnie idealnie pasuje pod takie sweterkowe zdobienie :)

A wam jak się podoba moja sweterkowa propozycja? :)

26 komentarzy:

  1. Nie bądź taka surowa dla tego zdobienia! Wygląda bardzo fajnie! ;-) Jak dla mnie idealny zimowy sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  2. biorąc pod uwagę, że jest robione szpilką, to jest niesamowite ;) znów jesteś pierwsza :) najbardziej podoba mi się wskazujący, ta gwiazdka wyszła idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) mnie też najbardziej podoba się wskazujący :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę żeby ktoś używał szpilki do zdobień! No ale serio, podziwiam cierpliwość ;) Naprawdę ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szacun za namalowanie sweterka ręcznie! bardzo mi się podoba i byłabym daleka od krytyki tego mani ;d <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wskazujący wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow podziwiam malowanie ręcznie tego zdobienia i to jeszcze szpilką!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to nic trudnego, trzeba być po prostu bardzo skupionym ;D

      Usuń
  7. Cudowne wzorki! :) i kolorystyka po prostu bajka!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)