sobota, 26 grudnia 2015

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - Cicha noc, paznokcie świąteczne

Hej :)
Na wstępie chciałabym złożyć Wam wszystkim życzenia świąteczne, dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechu. Niech te święta będą dla Was okresem spędzonym w gronie rodzinnym w ciepłej i miłej atmosferze :) 
Został  jeszcze jeden dzień świąt, odpoczywajcie i cieszcie się tym czasem :)
Ja dzisiaj przygotowałam notkę związaną z projektem u Owidii, czas na czwarty tydzień, w którym tematem przewodnim są pazurki świąteczne :)
Długo nie mogłam się zdecydować, co namalować, miałam tysiąc pomysłów na minutę, co jeden to trudniejszy do wykonania :P W końcu postawiłam na kokardki - bo kto z nas nie lubi dostawać w okresie świąt prezentów? :D Zdobienie to jest próbą numer 2, pierwsze kompletnie mi nie wyszło, wyglądało jak jeden wielki kleks, dlatego na paznokciach gościło jakieś 5 minut :P Drugie podejście podoba mi się o wiele bardziej, aczkolwiek miało wyglądać troszeczkę inaczej :)
Niestety mój aparat znowu zrobił zdjęcia tak, że kolor lakierów różni się z tym, co w rzeczywistości :( Kokardki na kciuku i palcu serdecznym są w rzeczywistości ciemnofioletowe, na zdjęciu wyszły jakieś granatowe, ehh..:( Z kolei lakier, którym malowałam kokardkę na środkowym palcu mieni się niebieskimi drobinkami, na fotkach jest to mało widoczne.
Lakiery, których użyłam są w ponad połowie świątecznymi prezentami :D Golden Rose Color Expert  66 widoczny na powyższym zdjęciu dostałam od przyjaciółki, Golden Rose Color Expert 41 (ciemny fiolet) dostałam od drugiej przyjaciółki, która też podarowała mi sondę, dzięki której nie muszę już robić zdobień szpilką! :D, a kolor kokardki z palca środkowego to Eveline miniMAX 066 - prezent świąteczny od siostry :)
Pozostałe lakiery to czarny GR WOW! 89 i Classics Charming 47.
Użyłam też różowych kamyczków :)

Jak Wam się podoba moja propozycja zdobienia? :)

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)