poniedziałek, 28 grudnia 2015

Nowości listopadowo-grudniowe + prezenty świąteczne

Witajcie ;)
W końcu udało mi się zabrać za posta z nowościami...jeszcze z listopadowej promocji -49% w Rossmannie :P Postanowiłam dodać do niego też nowości z grudnia, tak przy okazji. Ale z moim zapałem do pracy wyszło tak, że nowości tych dwóch miesięcy połączyłam wraz z prezentami świątecznymi :D Całe szczęście, że w końcu wygospodarowałam troszkę czasu, bo za pewne musiałabym dołączyć niedługo styczeń, znając życie :P 
Nowości podzieliłam na dwie grupy: na rzeczy, które sama sobie kupiłam i na rzeczy, które dostałam. Zacznę od tych, które kupiłam sama:
 A na samym początku rzeczy z promocji -49% w Rossmannie:
  • podkład matujący Eveline Ideal Cover Full HD 201 ivory
  • matujący puder mineralny z jedwabiem Eveline 31 transparent
  • top Wibo Iron Hard
  • lakier Wibo Granite Sand nr 3
  • lakier Eveline miniMAX 061
  • balsam do ust Baby Lips dr Rescue coral crave
Pozostałe rzeczy kupiłam w innych sklepach (albo po promocji ~ za gapowe się płaci :P):
  • tusz do rzęs Wibo Boom Boom Mascara 
  • pęseta 
  • puszek do pudru Donegal (niewidoczny, ale jest razem z pudrem :D)
 Teraz kolej na rzeczy, które dostałam na święta:
  • lakier Eveline miniMAX 066
  • lakier Golden Rose Color Expert 66
  • lakier Golden Rose Color Expert 41
  • lakier Golden Rose WOW! 82
  • lakier Golden Rose WOW! 62
  • lakier Golden Rose WOW! 11
  • sonda
  • perfumy i'm flying Christopher' Dark
Dostałam też pudełko na różne drobiazgi, bransoletkę i sprężynkową gumkę do włosów, a także dwie książki: Emily Barr 'Nocny' i Nicholas Sparks 'Najdłuższa podróż'. Do tego otrzymałam mnóstwo słodyczy :D :D
Mam co czytać! ♥

To na tyle, jeśli chodzi o nowości i prezenty świąteczne :) Dziękuję dwójce Mikołajów, a właściwie Mikołajek, które mnie zaskoczyły i wręczyły prezenty, jesteście kochane :* a także siostrze, za niespodziankę świąteczną, której się nie spodziewałam :D

26 komentarzy:

  1. cudne nowości, Sparks jest genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) oj tak, uwielbiam jego książki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jestem ze wszystkich mega zadowolona :)

      Usuń
  3. To pudełko jest cudowne. Gdybym tylko miała miejsce by je zmieścić, też bym takie kupiła. Ale u mnie już nigdzie się palca nie wciśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też mam problem, gdzie by tu je umieścić :D ale mam już kilka pomysłów ;)

      Usuń
  4. bardzo podoba mi się ta szafka :) lakierki również urocze, zwłaszcza ten fioletowy GR ;) (ciekawe dlaczego :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podoba szafka :)
      a ten GR dostałam od bardzo fajnej osoby :D ;*

      Usuń
  5. uwielbiam najdłuższą podróż, jedna z moich najukochańszych ksiażek ! dzis byłam w GR i też kupiłam lakiery , nawet dwa bardzo podbne kolorystyką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam film na podstawie książki i bardzo mi się spodobał, dlatego chciałam książkę - będzie pewnie jeszcze lepsza od filmu ;)
      to fajnie, ja bardzo lubię lakiery GR :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. o tak :D trochę się tego uzbierało przez te dwa miesiące :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. aktualnie czytam 'Nocny' i bardzo mi się podoba ;) sądzę, że tak samo będzie z 'Najdłuższą podróżą' ;)

      Usuń
  8. Mam ten balsam do ust z Maybelline jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już go miałam i bardzo polubiłam, dlatego też nie wyobrażałam sobie żeby go nie kupić na promocji :)

      Usuń
  9. Śliczne te lakiery z GR :D
    Najdłuższa podróż <3 Bardzo mi się podobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      już nie mogę się doczekać, żeby ją zacząć czytać! :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. bardzo fajne :D szczególnie wszystkie, które dostałam :D

      Usuń
  11. Najdłuższa podróż to jedna z najlepszych książek!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie mogę się doczekać aż zacznę ją czytać :D
      również pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Great post!!!now i follow you on gfc and google+,i hope you follow me too!!!my best wishes to you , happy new year!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)