niedziela, 29 listopada 2015

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią - Mikołajki

Witajcie :)
Po krótkiej nieobecności przychodzę na bloga z czymś dla mnie nowym, a mianowicie pierwszym projektem paznokciowym, w którym biorę udział. Organizatorką jest Owidia z bloga W lakierowej krainie Owidii. Pierwszy tydzień projektu Zima z Owidią rozpoczynają Mikołajki :)
Tematy tego projektu są na prawdę bardzo fajnie i ciekawe, dlatego zdecydowałam się wziąć w nim udział :)
W tym tygodniu królują Mikołajki, a więc od razu wiedziałam, że muszę spróbować namalować Mikołaja :P Chyba się udało, aczkolwiek ma strasznie duży nos, a miał być trochę mniejszy :P
A żeby naszemu kochanemu Mikołajowi nie było smutno, zmalowałam jeszcze Rudolfa :) Palce wskazujący i mały pomalowałam na czerwono (Life nail laquer trendy colour 20) i domalowałam jeszcze połówki śnieżynek :D
Kciuk pomalowałam na biało i ozdobiłam słynnym okrzykiem Mikołaja :D

Użyłam lakierów: Life nail laquer trendy colour 20, Miss Selene 104, Lovely NUDE nr 5, Golden Rose WOW! 89, Golden Rose Color Expert 12 (mało zauważalne rumieńce :D ).
A na koniec taki słodki akcent :D

Jak Wam się podoba moja mikołajkowa propozycja ? :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) mnie też on się najbardziej podoba :D

      Usuń
  2. Urocze, słodki reniferek :)

    Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiło się bardzo świątecznie :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście już nie mogę doczekać się świąt! ♥ :)

      Usuń
  4. I teraz już czuć święta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dopiero początek zimowego projektu ;)

      Usuń
  5. super to namalowałaś :D bardzo mi się Rudolf podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)