sobota, 7 listopada 2015

Kokosowe masełko do ust NIVEA

Witajcie :)
Ale dzisiaj brzydka pogoda :( Deszcz wisiał w powietrzu już od rana, nic dziwnego, że w końcu zaczęło padać. Do tego ta mgła :( W taką pogodę kompletnie wszystkiego się odechciewa, a ja byłam nadzwyczaj senna przez cały dzień. Mój 'zamulacz' przyczynił się w końcu do tego, że z ogromnych nudów i braku chęci do czegokolwiek, zaczęłam wypisywać słówka z angielskiego z podręcznika do zeszytu :P Ehh...:D
Ale jestem z siebie dumna :D Przepisałam dzisiaj aż dwa działy, co oczywiście byłoby awykonalne, gdybym miała zrobić to przed testem. I aby do końca nie zatracić się w angielskim postanowiłam zrobić coś równie pożytecznego i pojawić się na blogu z nowym postem, dzisiaj w roli głównej kokosowe masełko do ust Nivea, które znalazło się u mnie w domu dopiero we wrześniu...a już tak bardzo się polubiliśmy :)
Kilka razy zastanawiałam się nad jego kupnem, ale zrobiłam to dopiero we wrześniu. Moja przyjaciółka miała takie masełko i była z niego zadowolona, więc i ja w końcu się przełamałam. O wcale nie żałuję zakupu :) Masełko jest świetne. Począwszy od przepięknego kokosowego zapachu ♥ , który zauroczył mnie od razu po otwarciu ;) 
Masełko ma bardzo fajną konsystencję, nie jest bardzo tłusta ani ciężka, po nałożeniu na usta czuć, że są odpowiednio nawilżone. 
Bardzo je polubiłam i aktualnie nie wyobrażam sobie dnia, w którym bym go nie użyła :)
Moje kupiłam w Hebe za niecałe 10zł :)

Co sądzicie o masełkach Nivea? Miałyście któreś z nich, a może polecacie jakieś konkretne? :)

34 komentarze:

  1. Nie mam chodź czytałam wiele dobrego ale po nieudanym masełku bielendy jakoś nie mogę przekonać się do tej formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko Nivea polecam z czystym sumieniem :)

      Usuń
  2. Mam takie o zapachu toffii, ale jak je zużyję to chętnie sprawdzę kokos :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei chętnie sprawdziłabym toffii :)

      Usuń
  3. Oj nie kuście już tymi masełkami. Też chcę takie i nie mogę go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Ci się uda :) widziałam je już w kilku różnych drogeriach, więc na pewno kiedyś je spotkasz :)

      Usuń
  4. Lubię masełka nivea, polecam waniliowe które pachnie jak napoleonka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale myślę że moglibyśmy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, uważam, że masełko skradłoby serce każdego :)

      Usuń
  6. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/shein-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te masełka, kiedyś miałam chyba wersje malinową i byłam uzależniona od używania jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosowe jest w prawdzie moim pierwszym masełkiem, jakie kiedykolwiek kupiłam, ale już czuję, że będę musiała wypróbować też inne :) malinowe również kusi...:)

      Usuń
  8. Lubię te masełka, ale denerwuje mnie sposób ich aplikacji więc zrezygnowałam z ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, sposób aplikacji jest trochę uciążliwy, ale produkt broni się mimo wszystko :)

      Usuń
  9. od dawna miałam na nie ochotę, ale jakoś zawsze pełno mam innych mazideł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze się skusisz :) jest naprawdę świetne :)

      Usuń
  10. Mam Vanilla&Macadamia i Carmel. Uwielbiam! Nie zasnę bez nawilżenia ust tym produktem. Buziak na miły niedzielny wieczór kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zawsze nawilżam usta masełkiem przed zaśnięciem :)

      Usuń
  11. Strasznie lubię te masełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. to też kwestia, jak się czujesz stosując dany produkt :) wiadomo, że nie każdemu będzie pasowało coś, co stosują inni, też mam tak często z różnymi kosmetykami :)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze, ja uwielbiam Carmexy :) Ale o tych masełkach dużo dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei słyszałam wiele pozytywnych opinii o Carmexach i myślę, że muszę wypróbować ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam kokosowy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego jeszcze nie miałam :)
    Zapraszam na super rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest naprawdę świetne :)
      dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)