niedziela, 18 października 2015

Wygrane rozdanie i mała niespodzianka od Owidii :)

Witajcie ;)
Dosyć długo mnie tu nie było :( Dziękuję za komentarze zostawione na moim blogu podczas mojej nieobecności, jest mi bardzo miło :) Postaram się wchodzić tu częściej i dodawać więcej postów. Niczego nie obiecuję - klasa maturalna rządzi się własnymi prawami, teraz to nawet po samym przebywaniu kilka godzin w szkole jestem zmęczona na tyle, że jedyne o czym marzę to gorąca herbata i chwila ciszy :D Nie mniej jednak blog sprawia mi też radość, więc muszę wygospodarować chociaż troszkę czasu żeby tu zajrzeć :) 
Wstyd się przyznać, ale... ostatni post dodałam 31 sierpnia :P Kilka razy miałam już napisać kolejny, ale zawsze wychodziło to, co zwykle - czyli nic :P Aż do dzisiaj. Przybyłam na bloga, aby pokazać Wam, co wygrałam na rozdaniu u Owidii, które było w sierpniu (aby stworzyć tego posta potrzebowałam tyle czasu, że szkoda gadać xd ale jak to mówią - lepiej późno niż wcale :P ). 
W rozdaniu wygrałam zestaw Rimmela, a w nim:
  • Dwa lakiery do paznokci Rimmel 60 seconds: 803 MAN OVERBOARD i 670 LUCKY LILAC
 
  • szminkę Rimmel 206 NUDE PINK
  •  tusz do rzęs Rimmel Extra Super Lash 
  •  róż Rimmel  001 Spring Flower
We wrześniu dostałam też małą niespodziankę od Owidii w postaci naklejek wodnych, pilniczka Bling Nails 100/180,  patyczków do odpychania skórek i gąbeczki do gradientu :) Dziękuję ;*

Na dzisiaj to tyle :) Postaram się dodać kolejny post w najbliższym czasie (mam nadzieję, że nie będzie to znowu przyszły miesiąc :P). Miłej niedzieli! :)

14 komentarzy:

  1. Koniecznie musisz zaglądać tu częściej :) Fajne rzeczy wygrałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się :)
      i dziękuję ;*

      Usuń
    2. Ja również gratuluję wygranej Kochana.
      Jeśli chodzi o częstotliwość zamieszczania postów to powiem tak- rozumiem Cię doskonale, również zdarzało mi się zaniedbywać blog (z przyczyn osobistych) i wiem, że ciężko potem wrócić do blogosfery :)

      Zapraszam na rozdanie i zachęcam do obserwacji mojego bloga, jestem aktywną blogerką i chętnie odwiedzam i komentuję posty moich gości :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej ;)
    Mnie też się zdarza zaniedbywać bloga niestety, ale no cóż, czasami są sprawy ważniejsze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mam nadzieję, że teraz będę zaglądać tu o wiele częściej :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej, zestaw bardzo dobry. Sama bym chciała taki dostać. :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę ci, że moja nagroda i niespodzianka ci się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż wygląda bardzo ciekawie :) a szminke Rimmel mam i jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)