sobota, 31 października 2015

Nowości września i października

Hej :)
Dzisiaj przychodzę z szybkim postem. W związku z tym, że we wrześniu nie dodałam żadnego posta, nowości października połączyłam razem ze wrześniem ;)
We wrześniu do moich nowości dołączyły rzeczy z wygranego rozdania u Owidii oraz mała niespodzianka, jaką mi sprawiła, o których już pisałam na blogu :) link
  • dwa lakiery do paznokci Rimmel 60 seconds: 803 MAN OVERBOARD i 670 LUCKY LILAC
  • szminka Rimmel 206 NUDE PINK
  • tusz do rzęs Rimmel Extra Super Lash
  • róż Rimmel  001 Spring Flower
  • naklejki wodne
  • pilniczek Bling Nails 100/180
  • patyczki do odpychania skórek
  • gąbeczka do gradientu 


  • odżywka do paznokci Eveline 8w1 total action
  • lakier Golden Rose WOW! 89
  • lakier miss selene 104
  • odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1 Cztery Pory Roku
  • kokosowe masełko do ust Nivea 
  • płyn micelarny 3w1 BEBEAUTY
  • szampon Garnier Fructis z aktywnym koncentratem z owoców
  • aloesowy krem do rąk Isana 
  • szczotka Tangle Teezer link

To tyle jeśli chodzi o nowości września i października :) Czy któryś z tych produktów gości u Was w domu? :)

16 komentarzy:

  1. Większość znam ale jeszcze nie miałam przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w szczególności balsam do ust, jest świetny! :D

      Usuń
  2. szczotka Tangle Teezer urocza, ja sama już od jakiegoś czasu przymierzam się do tego zakupu i chyba też wybiorę tą wersję :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę w końcu zdobyć to kokosowe masełko do ust od Nivea :) Czytałam wiele pozytywnych recenzji, ale jakoś ciągle o nim zapominam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest genialne, ma bardzo fajny zapach, polecam :)

      Usuń
  4. Dawno nie robiłam takich zakupowych podsumowań - w sumie to może lepiej, przynajmniej nie widzę tego jak dużo tego do domu znoszę ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj tak, czasem też zapominam o niektórych rzeczach :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. kilka z nich poznałam dzięki Tobie właśnie :D :*

      Usuń
  6. Uwielbiam szczotki TT i nie wyobrażam już sobie pielęgnacji włosów bez nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, szczotka jest świetna ;)

      Usuń
  7. Kokosowe masełko do ust... <3
    Mmmm... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)