środa, 28 października 2015

Cukierek albo psikus

Witajcie! :)
Dzisiaj na bloga przybywam z halloweenowym zdobieniem paznokci :) W prawdzie Halloween dopiero za kilka dni, ale z moim zapałem i tempem pracy, zrobiłabym je pewnie w listopadzie :P Tak to już jest jak się jest wiecznie niezdecydowaną osobą :D
Od samego początku wiedziałam, że na pewno chcę spróbować namalować kota. I osobiście jestem z niego dumna. W prawdzie nie jest to szczyt moich marzeń, ale jak na moje możliwości wygląda całkiem fajnie :D
Dwa paznokcie pomalowałam czarnym GR WOW! 89 (swoją drogą jest świetny, polecam! :) ). Resztę pokryłam lakierem miss selene 192. Dodatkowo na serdecznym namalowałam pajęczynkę, która według mnie bardziej przypomina piłkę do kosza, ale to mniejsza :P

Jak Wam się podoba? :)

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)