środa, 19 sierpnia 2015

Różowa pantera

Witajcie :)
Ostatnio nie miałam kompletnie czasu na pisanie postów, a mam już kilka konkretnych pomysłów :) Gorzej tylko z realizacją :D Ale w końcu się zmotywowałam i dzisiaj zagości na moim blogu Różowa pantera :)
Ku mojemu zaskoczeniu jest to kolejny post ze zdobieniem paznokci, zauważyłam, że pomału zaczynam się w to wciągać :D
Motyw panterki na paznokciach zainteresował mnie już jakiś czas temu, ale żeby się przełamać musiałam troszkę poczekać. Zakładałam zawsze z góry, że jest to ponad moje zdolności paznokciowe, ale dzisiaj po dłuższym namyśle stwierdziłam, że warto spróbować. Efekt jak dla mnie zadowalający, aczkolwiek nie podoba mi się kciuk.Przez mój zgluciały czarny lakier Classics 172 centki pozlewały się w jednym miejscu i wygląda to jak jeden wielki kleks :( Nie uchwyciłam tego 'kleksa' na żadnym zdjęciu, bo jak na pech aparat mi się rozładował i zdążyłam zrobić tylko kilka zdjęć... Złośliwość rzeczy martwych, cóż poradzę :P Dodatkowo lakier niemiłosiernie się ciągnie, zostawiając tym samym nitki na płytce. Muszę rozejrzeć się za nowym czarnym lakierem :) Classics musi przejść na emeryturę :D
Mimo wszystko uważam, że jak na pierwszy raz, panterka wyszła w porządku :) W każdym razie ja jestem z niej dumna :D
Miałam też wstawić zdjęcie lakierów, których użyłam do wykonania zdobienia, ale jak wcześniej wspomniałam aparat się rozładował i jestem zmuszona podać tylko ich nazwy: Golden Rose WOW! nr 16, Golden Rose COLOR EXPERT nr 12, Classics nr 105 i Classics nr 172.
Muszę nadmienić, że bardzo polubiłam się z Classics 105, przypadł mi do gustu też w poprzednim zdobieniu związanym z Nocą spadających gwiazd. Jeśli jeszcze nie widziałyście tego zdobienia to zapraszam tutaj - link.
A dlaczego Różowa pantera? W dzieciństwie uwielbiałam tą postać i to ona była inspiracją do nazwania zdobienia :)

Jak Wam się podoba moje zdobienie? :)

58 komentarzy:

  1. Zdobienie wspaniałe, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna panterka ;-) Jak na pierwsze podejście to wyszła idealnie ;-) Nie masz na co narzekać ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjna Ci wyszła ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjna Ci wyszła ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjna Ci wyszła ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja panterek bardzo nie lubię, ale wyszła CI bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna panterka, świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a naszyjnik kupiłam jakieś dwa lata temu w Rossmannie :)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie Ci wyszło ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne, świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drapieżne paznokcie! :D Bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. super to się komponuje :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna panterka:) bardzo lubię muzykę z różowej pantery

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pierwszy raz bardzo ładnie Ci wyszło :D powodzenia w kolejnych zdobieniach :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      również obserwuję ;)

      Usuń
  15. Great post! now i follow you on gfc í hope you follow me too! kiss! 👄💛

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie! :) Ja do robienia wzorków nie mam zbytniego talentu i cierpliwości, wolę stemple do paznokci :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nigdy nie robiłam stempelków na paznokciach, ale robiła mi je moja przyjaciółka i nie wiem, czy podołałabym sama w ich robieniu :D

      Usuń
  17. Bardzo ładne zdobienie :) nigdy nic takiego nie wychodzi mi na paznokciach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie też rzadko cokolwiek wychodzi :D zazwyczaj kończy się tak, że zmywam moje twory i maluję na jeden kolor :D

      Usuń
  18. Fajna panterka, miałam dokładnie taki sam problem z czarnym lakierem przy robieniu cętek ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna panterka ;) Na początku sprawiała mi trudność, a teraz mogłabym ją malować z zamkniętymi oczami :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna panterka :) lubię ten wzór w takim kolorowym wydaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)