poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Nowości sierpnia

Witajcie :)
Dzisiaj ostatni dzień wakacji, dlaczego..:( Mogłyby trwać wiecznie! :( Chodzenie do szkoły wcale mi się nie widzi, zwłaszcza, że w tym roku zaczynam ostatnią klasę LO. Na prawdę nie mam pojęcia jak to będzie :P
Dosyć długo mnie nie było na blogu, za co przepraszam. Nie miałam kompletnie czasu, przez ostatnie dni sierpnia miałam imprezy za imprezami. Mam nadzieję, że mimo powrotu do szkoły będę mogła w miarę możliwości często odwiedzać bloga :) Pisanie sprawia mi dużą przyjemność :) Przy okazji chciałabym Wam bardzo podziękować za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem :) Świadomość, że gdzieś tam jest ktoś, kto czyta tego bloga sprawia, że czuję świetnie :D
W dzisiejszym poście pokażę Wam nowości z sierpnia :)
Chciałabym jeszcze przeprosić za jakość tych zdjęć, myślałam, że bez lampy wyjdą lepiej, ale teraz to już sama nie wiem :P
W Auchanie w połowie sierpnia trafiłam na promocję na szampony Garniera (9,99zł + drugi za 1 grosz). Kupiłam jeden z ekstraktem z cytryny i białą glinką oraz z olejkiem z awokado i masłem karite. 
Kolejną nowością jest Wellness&Beauty Lotion do ciała z ekstraktami z mango i papai (o ile dobrze pamiętam kupiony w Hebe)
W sierpniu w moim domu pojawiły się też: 
  • BE BEAUTY zmywacz do paznokci z olejkiem kokosowym i gliceryną (Biedronka)
  • BE BEAUTY łagodzący płyn micelarny 3w1 (Biedronka)
  • be beauty normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy (Biedronka)

Ostatnią rzeczą jest kosmetyczka SemiLine kupiona w Rossmannie.


A Wam jak mija ostatni dzień wakacji? Miałyście któryś z tych produktów?~ jeśli tak chętnie poczytam opini na ich temat :)

12 komentarzy:

  1. u mnie dzisiaj straszny upał, nic mi się nie chce.. na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upał totalnie nie da mi funkcjonować :D ale masz fajnie, że jeszcze miesiąc :D

      Usuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem Garniera z awokado, bo jest go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje się na prawdę fajny, chociaż jeszcze go nie używałam :D w każdym razie zapach ma genialny :D

      Usuń
  3. Moje włosy bardzo się lubią z Ultra doux, myślę że i Ty będziesz zadowolona :) Co do zdjęć, nawet jeżeli uważasz, że są za ciemne, polecam chociażby program google picasa, możesz je rozjaśniać, przyciemniać jak Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno zaczęłam używać szamponu z ekstraktem z cytryny i białą glinką i jestem zadowolona :) na pewni będę do nich wracać ;)
      dzięki za porady dotyczące zdjęć :)

      Usuń
  4. Znam ten żel oczyszczający z Biedronki :) był dobry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, przeniosłam bloga z www.rudy-kociak.blogspot.com na www.beefbeffy.blogspot.com. Piszę do osób które rzetelnie mnie obserwowały i obserwuję blogi. :)
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you wanna follow each other? Would be so nice ♥
    xo Chloé♥
    http://la-vie-est-belle-lynnchloe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)