czwartek, 13 sierpnia 2015

Noc spadających gwiazd

Witajcie :)
Po raz pierwszy odkąd prowadzę bloga (mam nadzieję, że pamięć mnie nie myli :D) dodaję drugi post tego samego dnia. Ale nie mogłam się powstrzymać, z resztą i tak jestem teoretycznie opóźniona o jeden dzień...
Dlaczego? Już wyjaśniam :)
Pewnie dobrze wiecie, że wczoraj była 'Noc spadających gwiazd'. Ja dowiedziałam się dzięki facebookowi  - czasem jest na prawdę pożyteczny :P Gdy już tylko niebo spowiła ciemność od razu poszłam do okna i - mówiąc wręcz dosłownie - w nim siedziałam :P Jedyne co zobaczyłam do ciemność, bowiem na 'moim' niebie nie było początkowo gwiazd, a niebo nie było zachmurzone. W końcu łaskawie się pojawiły (nie skłamię, jak powiem, że ogółem było ich może ze 30), a ja widziałam dwie spadające gwiazdy :) Zobaczyłabym ich pewnie dużo więcej, ale byłam tak zmęczona całym dniem i przed wszystkim upałem, że poszłam spać.
A w tym poście pokażę Wam inspirowane 'Nocą spadających gwiazd' zdobienie paznokci :)

Natchnienia dostałam dzisiaj podczas pisania wcześniejszego posta (jeśli jeszcze nie widziałyście, to proszę - link). Poszukałam tylko odpowiednich kolorów i dodatków i od razu zaczęłam działać :)
Paznokcie na placach wskazującym i małym miały być początkowo brokatowe, ale potem doszłam do wniosku, że Classics nr 105 świetnie imituje srebrzyste gwiazdy ;)
Pozostałe pazurki pomalowałam moim ulubieńcem - kobaltem Golden Rose, o którym już kiedyś pisałam na blogu. Dodatkowo zamieściłam na nich ozdobne cekiny, znalazłam gwiazdki holograficzne idealnie pasujące pod moje zdobienie.
Ciężko było mi uchwycić na zdjęciach efekt holo cekinów, ale co nieco widać. 

Do wykonania użyłam:

Jak Wam podoba się moje zdobienie? :)

26 komentarzy:

  1. Zdobienie jest naprawdę świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wczoraj i dzisiaj zachmurzone niebo i nic nie widać. Popatrzę chociaż na Twoje piękne pazurki...no i mam spadające gwiazdy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracja gwiazdami kapitalna! Wykonanie sprawia, że kapcie spadają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post, happy Friday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!kiss ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. ten srebrny lakier jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowne zdobienie, podoba mi się ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie pokryłaś zdobienia topem, efekt trzymałby się dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego zamierzam kupić top :) i to w jak najbliższej przyszłości :P

      Usuń
  9. Ale świetne zdobienie ! <3 prawdziwe noce niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie się te gwiazdki mienią!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)