czwartek, 13 sierpnia 2015

Golden Rose COLOR EXPERT nr 12

Hej :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam lakier Golden Rose Color Expert nr 12, który mieliście już okazję widzieć a propos mojego zdobienia na zakończenie roku szkolnego link
Przy okazji zobaczycie moje 'nowe' paznokcie, skrócone z przymusu (o zgrozo, znowu przymus!). Kciuk u prawej miał na wczasach kontuzję, mianowicie pękł w połowie. Nie jest to duże pęknięcie, ale jednak...  Aby jakoś go uratować przed całkowitym złamaniem, skróciłam wszystkie paznokcie. Mam doświadczenie już z tym felernym kciukiem :( W styczniu spotkało mnie to samo, tylko wtedy paznokieć złamał się całkowicie. Długo czekałam, by wyglądał normalnie, nie skłamię, że około dwóch miesięcy. 
Teraz na szczęście jakoś się z nim uporałam i mam nadzieję, że niedługo wróci do formy sprzed wyjazdu :)
Po raz kolejny muszę Was przeprosić za moje skórki. Robię co w mojej mocy, w każdym razie bardzo się staram :)
Co do lakieru - konsystencję ma dobrą, pędzelek jest świetny (uwielbiam pędzelki GR :D ), kryje nie najgorzej - ja mam dwie warstwy, ale myślę, że trzy byłyby też mile widziane ;)
Tak prezentował się sam Golden Rose, natomiast ja - osoba z natury kreatywna :D - postanowiłam coś urozmaicić... 
Efekt zobaczycie poniżej :)

Nic specjalnego i wyszukanego, po prostu trzy paznokcie pomalowałam dodatkowo brokatem Classics Charming nr 47. To tyle jeśli chodzi o moją kreatywność :D
I jeszcze obowiązkowo wszechobecny Pan Motyl, który gości już na moich zdjęciach chyba trzeci raz z rzędu :D Nie wiem, co mi zawinił, ale lubię brać go jako rekwizyt :D Jest bardzo fotogeniczny :D

Jak podoba się Wam ten Golden Rose? :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, delikatny róż :) Lubię lakiery Golden Rose, zawsze dobrze wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też lubię lakiery Golden Rose :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie pastele na paznokciach, wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczny kolorek :) pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      dzięki również za zaproszenie na rozdanie :)

      Usuń
  4. Prześliczny kolor! Masz bardzo ładną płytką paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier osiemnastkowy <3 mnie tam twoje paznokcie podobają się nawet gdy są skrócone ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)