środa, 29 lipca 2015

Wakacyjne stempelki Owidii ♥

Witajcie :)
Jak tam wakacje? :) Mnie mijają szybko, zdecydowanie za szybko :( Pocieszam się faktem, że jeszcze miesiąc wolnego, trzeba wypoczywać i nabierać siły na kolejne miesiące tortur w szkole :D 
Kilka ostatnich dni lipca spędziłam z moimi przyjaciółkami, Owidią i Zuzą ♥ Był to na prawdę niezapomniany czas. Chętnie to powtórzę :)
W dzisiejszym poście pokażę zdobienie paznokci, które zrobiła mi kochana Owidia :* Nie miała ze mną łatwo, musiała dobrać dla mnie lakiery i stempelki, bo moje życzenie ograniczało się tylko do zdania "Chcę mieć pomalowane na niebiesko" :P
Bardzo podoba mi się to zdobienie, jest delikatne i urocze. Twórczość Owidii na moich paznokciach możecie zobaczyć jeszcze tutaj - link

Przepraszam za moje skórki, są niemiłosierne jeśli chodzi o ich pielęgnację. Staram się robić wszystko, co w mojej mocy, aby wyglądały dobrze. Przede mną jeszcze dużo pracy, ale w porównaniu z ich wyglądem chociażby sprzed kilku miesięcy widać postęp. Cały czas nad nimi pracuję ;)
Do wykonania zdobienia użyła: Rimmel 855 Too Cool To Tango, Avon Metallic Effects Platinum Petal 273, Catrice Le Grand Bleu C02 oraz płytkę BP-20.

Jak podobają Wam się takie wakacyjne stempelki? :)

22 komentarze:

  1. muszę przyznać, że nie jestem fanem tego typu stempelków na paznokciach rzadko kiedy mi się jakieś spodobają ale to tak u siebie samej :) a u kogoś to zawsze ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zawsze zachwycają, mają coś w sobie :)

      Usuń
  2. Owidia jest zdecydowanie mistrzynią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne może sama się na takie skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie się je nosi, polecam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mnie też się bardzo podoba :)

      Usuń
  5. Ale fajnie ten stemplowany wzorek pasuje do brokatu! ładnie wyszło, bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)