piątek, 17 lipca 2015

Pastelowy zawrót głowy - Dor nail colour 39/4

Hej wszystkim :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać lakier Dor nail colour 39/4, który jak najbardziej nadaje się na wakacyjne dnie ;) Jest to delikatny pastelowy żółty, według mnie piękny ♥
Jeśli chodzi o lakier, to oprócz ślicznego koloru, jego plusami jest też dostępność, cena (ja zapłaciłam około 4zł) oraz dosyć szybkie schnięcie. Lakier wygodnie rozprowadza się po płytce paznokcia, pędzelek jest dobry, ale według mnie mógłby być nieco szerszy :P Jeśli chodzi o krycie to po pierwszej warstwie są widoczne prześwity, po drugiej praktycznie niezauważalne. Ja nałożyłam trzy warstwy, gdyż moje oko nie znosi nawet tych 'praktycznie niezauważalnych' prześwitów :P 
Kto wie, może ten nieśmiały żółty kolor jest początkiem mojej przygody z pastelowymi lakierami :) Jeśli on tak bardzo mi się spodobał, to czemu nie inne :D

A Wy lubicie pastelowe pazurki? :) Macie jakieś lakiery Dor? :)

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)