środa, 22 lipca 2015

Lakierowych ulubieńców ciąg dalszy, czyli Golden Rose COLOR EXPERT nr 51

Witajcie :)
Dzisiaj na bloga przybywam z kolejnym lakierowym ulubieńcem. Jest nim uroczy kobalt Golden Rose COLOR EXPERT nr 51, który dostałam na 18stkę od moich przyjaciółek :* (więcej prezentów z 18stki znajdziecie tutaj link )


Lakier jest po prostu świetny :) Długo utrzymuje się na paznokciach (gdy pomalowałam nim paznokcie po raz pierwszy wytrzymał ponad tydzień bez  zdartych końcówek), ma praktyczny szeroki pędzelek, co jest dużym ułatwieniem podczas aplikowania go na płytkę. Konsystencję też ma bardzo dobrą, nie marze się i nie spływa. Kryje nie najgorzej, ja dałam dwie warstwy.  Kolejnym plusem jest połysk lakieru po zaschnięciu ;)
Niestety gdzieniegdzie poodbijała mi się pościel, no ale cóż... - życie :P
Pewnie zauważyłyście (albo i nie :P), że zmieniła się długość moich paznokci. Musiałam je skrócić, ponieważ miałam na początku tego tygodnia egzamin na prawo jazdy i chciałam, żeby było mi prościej obsługiwać auto. Do krótkich pazurków już się przyzwyczaiłam, a jeśli chodzi o prawko, to zdałam za pierwszym :)
I tak oto lakier Golden Rose COLOR EXPERT trafił na listę moich lakierowych ulubieńców, na której znajduje się też Eveline miniMAX 064, który pokazywałam wcześniej link :) No i proszę mam chyba słabość do niebieskich odcieni :D

A Wy co sądzicie o lakierach Golden Rose? Też macie swojego ulubieńca? :)

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie też się bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. o :) a ja od dłuższego czasu przymierzam się właśnie do kupna jakiegoś lakieru z essence :)

      Usuń
    2. fajne kolory cena niewygórowana, w dodatku czasm można w wyprzedaży w Hebe kupić za ok 3 zlote

      Usuń
    3. muszę zaglądać częściej do Hebe :D

      Usuń
    4. nie wiem czy jeszcze coś zostało:) ale essence nie są drogie chyba coś ok 6,99

      Usuń
    5. jak tylko wybiorę się do miasta to się porozglądam :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, odcień idealny na lato! Pełen energii! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. love this post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za niebieskim na paznokciach, ale kolor sam w sobie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też ♥ mam w planach kupić jeszcze kilka GR :)

      Usuń
  7. Piękny kolor! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też uważam, że jest śliczny ;)

      Usuń
  8. Przepiękny, lubię takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)