niedziela, 19 lipca 2015

Kredką i ołówkiem malowane # 2

Witajcie ;)
Zauważyłam, że post z serii 'Kredką i ołówkiem malowane' link zdobył dużą liczbę wyświetleń, co bardzo mnie cieszy :) Z racji, że dostałam tyle miłych komentarzy na temat moich rysunków postanowiłam dodać kolejny post z tej serii wcześniej niż zamierzałam :) Dzisiaj ponownie zaprezentuję trzy rysunki, tak samo jak ostatnio dwa kredkami i jeden ołówkiem.
Ostatnio nie mam weny na rysowanie, ponieważ zabrania mi pogoda ;D Uwielbiam lato, dlatego w słoneczne i ciepłe dni nie mam ochoty na tworzenie nowych rysunków ;) Te, które pokażę dzisiaj zostały wykonane w latach 2012-2014.
15.08.2013r. 
Rysunek stworzony z chęci przekonania samej siebie, że umiem narysować tygrysa :P Wcześniej brałam udział w konkursie, którego tematem przewodnim była ochrona dzikich zwierząt i mój tygrys, który powędrował na konkurs, znalazł się w prawdzie na wystawie prac, ale nie dość, że nic nie zajęłam, to znalazłam go na szarym końcu wystawy. Tygrys, którego tu widzicie powstał dwa miesiące potem ;) Inspiracją był mój zeszyt od WOSu :"D W końcu do czegoś mi się przydał :P

1.09.2012r.
Z narysowaniem tego misia nie miałam raczej problemu. Raczej - bo największym problemem okazało się serduszko, gdyż strasznie długo dopracowywałam jego szczegóły ;)

13.08.2014r.
Z samego storczyka jestem dumna, niekoniecznie z kamieni leżących obok kwiatka. Nie miałam kompletnie pomysłu jak narysować trzy czarne kamienie jeden na drugim, dlatego też wyszło coś takiego :P

Na dzisiaj to już wszystko :) Miłej niedzieli :)

10 komentarzy:

  1. Zeszyt od wosu inspiracją..kto by się spodziewał xD ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cuda się zdarzają i nawet zeszyt od wosu dostał swoją szansę :D
      dziękuję :*

      Usuń
    2. to było jeszcze za czasów, gdy posiadałam zeszyt od wosu xd

      Usuń
  2. ale to właśnie kamienie przykuły moją uwagę:)
    Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie rysujesz! Tygrys jest czadowy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)