wtorek, 14 lipca 2015

Kredką i ołówkiem malowane # 1

Hej :)
Taka pogoda ostatnimi czasy, że nic się nie chce :( Raz ciepło, a na drugi dzień deszcze i chłodny wiatr...Mam nadzieję, że niedługo słoneczko na dłuższy czas zawita na niebie i nieprędko nas opuści ;)

W postach z serii 'Kredką i ołówkiem malowane' będę pokazywała moje rysunki :) Pomyślałam, że będzie to fajne urozmaicenie bloga, a przy okazji poznacie jedno z moich hobby, jakim jest rysowanie.
Rysować lubiłam od dziecka, często brałam udział w konkursach plastycznych. Sprawia mi to na prawdę dużą frajdę, można odpocząć i się zrelaksować. Szczególnie w takie dni jak teraz, gdy nie można wyjść na dwór, bo pogoda nie dopisuje. Dzisiaj pokażę Wam trzy rysunki, dwa kredkami i jeden ołówkiem :)


 2012r.
Rysunki ołówkiem mają to do siebie, że często nie kończę ich od razu po zaczęciu. Mam w posiadaniu rysunek, który zaczęłam w 2013r., a do tej pory go nie skończyłam :D Zazwyczaj zajmuję się jednym fragmentem, bo po cieniowaniu i wszystkich zabiegach mających na celu upiększenie jakoś tracę wszystkie siły, a rysunek z powrotem trafia do teczki :D


10.07.2015r.
Rysunek skończony w 2015r, sam szkic został wykonany w wakacje 2014 ;) Inspiracją była pocztówka z Sopotu :D

14.07.2015r.
Droździk skończony dzisiaj rano ;)   

Na dzisiaj to już tyle :) 
A Wy lubicie rysować w wolnym czasie, aby oderwać się od rzeczywistości? :)

28 komentarzy:

  1. nice post as always!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Rzadko mam wenę do malowania, ale lubię to zajęcie. Najlepiej mi idzie na nudnych lekcjach w szkole :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      o tak, w szkole też lubię rysować :D

      Usuń
  3. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely blog
    wanna follow each other

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej zwłaszcza ten piesek na piłce... No powiem Ci że ogromny talent to ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rysunki. Urzekł mnie piesek na piłce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rysunki. Urzekł mnie piesek na piłce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent, przepiękne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! podziwiam, jestem pod wrażeniem. Ja do rysunku kompletne anty talencie jestem

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, masz prawdziwy talent! Nie umiem rysować zwierząt. Z resztą to niewiele umiem narysować.. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)