piątek, 31 lipca 2015

C-THRU Lovely Garden

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę z takim szybkim 'recenzyjnym' postem :) Pod ocenę postawiłam zestaw C-THRU Lovely Garden (dezodorant i perfumy), który dostałam od kuzynki na urodziny.
Od czego mogę zacząć? Na pewno od tego, że zapach perfum urzekł mnie od samego początku :) Jest wyrazisty, a zarazem delikatny i bardzo kobiecy. Zapach długo pozostaje na ciele, w szkole czułam go nawet kilka godzin (mniej więcej po 3-4 godzinach zapach jest odczuwalny, ale odrobinę przygaszony, co nie sprawia mi żadnego kłopotu :)). Jak dla mnie - trwałość zadowalająca :D Perfumy znajdują się w podręcznej, zgrabnej buteleczce o pojemności 30ml. Na dnie buteleczki są przezroczyste kuleczki (pomysł z kuleczkami jest według mnie genialny, gdyż nadaje uroku całości). Dodatkowo całość zapakowana jest w plastikową tubę.
Jeśli chodzi o dezodorant to nie jestem z nim tak bardzo zżyta jak z perfumami. Oczywiście zapach jest również piękny, ale to jednak nie to samo :) Jego pojemność to 150ml. 
*Na pierwszym zdjęciu widać, ile zostało moich perfum. Odkąd zaczęłam ich używać w połowie zeszłego miesiąca nie mam już połowy :D

Co sądzicie o C-THRU? Macie coś z tej marki? :)

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie miałam z tej marki, ale nadal szukam jakiś porządnych perfum, których zapach będzie mi trzymał całym dzień. Pisałaś o ich trwałości, może spróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to trwałość jest zadowalająca :) nie muszę aplikować perfum np. co godzinę, bo wytrzymują znacznie dłużej, chociaż ich zapach jest wtedy odrobinę przygaszony :)

      Usuń
  2. znam tą markę ale nic z niej nie miałam i nawet nigdy nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to mój pierwszy produkt z tej marki i jestem z niego zadowolona :) sama jestem ciekawa jak inne produkty, więc w najbliższej przyszłości mam zamiar kupić coś jeszcze :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem ich rzeczywistego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest świetny :) gdy tylko się skończy porozglądam się za innymi zapachami, może jakiś inny będzie równie fajny ;)

      Usuń
  4. Kurde, nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam perfumy tej marki. Chyba jak chodziłam do liceum :) Ale zawsze bardzo je lubiłam. Teraz jestem wierna zapachom od Chanel No5 i Lady Million Paco Rabanne :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie L(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://landvanity.blogspot.co.uk/

      Usuń
    2. ja osobiście bardzo lubię C-THRU :) bardzo fajnie mi się z nimi 'współpracuje' ;)

      Usuń
    3. dziękuję za obserwację :)
      również obserwuję ;)

      Usuń
  5. Z C-THRU miałam kiedyś perfumy o nazwie "Ametyst" były całkiem ładne ;-) Te kuleczki w buteleczce są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będę w drogerii to pooglądam inne produkty C-THRU, może jakiś inny przypadnie mi do gustu :)
      co do kuleczek to jestem tego samego zdania, uwielbiam je ;)

      Usuń
  6. Fajnie wyglądają te kuleczki w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love these products !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś, dawno temu C-thru, tylko czarne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam wcześniej o czarnym :) to może być ciekawe ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)