sobota, 25 lipca 2015

BABY LIPS Dr Rescue Coral Crave

Hej :)
Dzisiaj na bloga przybywam z pomadką do ust Maybelline Baby Lips Dr Rescue Coral Crave. Doradziła mi ją moja przyjaciółka Owidia ♥, jestem jej bardzo wdzięczna, bo pomadka spisuje się rewelacyjnie :)

Usta są wygładzone, zregenerowane, nawilżone i odżywione dzięki formule zawierającej masło shea, wyciąg z eukaliptusa i mentol. 
Na zdjęciu powyżej jest pokazany kolor pomadki. Na ustach nie jest on widoczny, usta są nawilżone, widać jedynie połysk :)
Pomadka pomogła w regeneracji moich ust, jeszcze do niedawna były przesuszone i spierzchnięte. Teraz wyglądają o wiele, wiele lepiej :) 
Wcześniej używałam pomadki Nivea Pearly Shine, ale była on dla mnie za 'ciężka', usta wyglądały tak, jakby pomadka z nich spływała. 
Aktualnie nie wyobrażam sobie wyposażenia torebki bez mojej pomadki Baby Lips. W każdej chwili, gdy czuję, że moje usta są przesuszone mam ją pod ręką :)
W ramach ciekawostki dodam, że kupiłam ją dwa dni po promocji w Rossmannie -49%... Szczęściem jest nie wykorzystywanie takich okazji :P Tylko ja tak potrafię, chodzić po sklepie, gdy jest taka promocja, a kupić coś tuż po niej :P Nic tylko pogratulować :D


A Wy używacie pomadek Baby Lips? :)

38 komentarzy:

  1. czytałam różne opinie na jej temat, zawartość mentolu może być przyjemna latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mentol sprawia, że na ustach czuje się przyjemny chłód :) orzeźwia i nawilża, masz rację, pomadka idealna na lato :)

      Usuń
  2. Fajnie, że się z nią polubiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu znalazłam swoją pomadkową drugą połówkę :)

      Usuń
  3. Mam ją ale w innym kolorze :D Chyba... Bo czeka na swoją kolej do otworzenia :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jak tylko ta mi się skończy to rozejrzę się za innymi :) jeśli jakaś inna przypadnie mi do gustu to padnie moim łupem :D

      Usuń
  4. Też mam tylko, że inny kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie są świetne :)
      w najbliższej przyszłości planuję kupić też inne :D

      Usuń
  5. Uwielbiam ją <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją uwielbiam :)
      również obserwuję ;)

      Usuń
  6. Miałam inny kolor i jak dla mnie była świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. i have heard a lot of positive reviews on this lip bals. so probably I will buy one

    better than yesterday

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam kolorek :* Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z niego bardzo zadowolona :)
      obserwuję :)

      Usuń
  10. Nie miałam ale może kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy ich nie używałam, przywiązałam się do rumiankowej z Alterry na dobre :) Z resztą im bardziej naturalny skład tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, naturalnych składników nigdy za wiele, a wręcz są wskazane :)
      sprawdzę tą z Alterry, być może też przypadnie mi do gustu :)

      Usuń
  12. Nigdy jej nie miałam;) Może kiedyś kupię, ale póki co moim ideałem jest blistex ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujacy blog :) Zapraszam do obserwacji www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy jej nie miałam, ale to chyba tylko dlatego że bardzo lubię mocniejsze kolorki na ustach :) Ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusiłabym się :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam, że jeszcze jej nie używałam ale jak po kończę to co mam to pewnie kupię z czystej ciekawości :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :)
      Dziękuję za obserwację ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Też je lubię ;) ale póki co jestem zachwycona Baby Lips :)

      Usuń
  18. Ja też zwykle nie ogarniam tych promocji. ;-) A gdyby nie blogi to nawet bym o nich nie wiedziała. ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku trafię na jakąś promocję w czasie jej trwania, a nie tuż po niej :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)