poniedziałek, 15 czerwca 2015

Pazurki osiemnastkowe ♥

Witajcie :)
Dawno mnie tutaj nie było, ale to wszystko wina szkoły :( Ostatnie tygodnie przed wystawieniem ocen są najgorsze, nauczyciele masowo chcą coś od ucznia, każdy ma swoją standardową wymówkę...ehh.. Na szczęście wystawienie ocen mam już za sobą i mam teraz dużo wolnego czasu :D Dlatego też pomyślałam, że warto przypomnieć Wam, iż przeżyłam rozliczenie z ocen i mam się dobrze :D
Ostatni post dodałam (o zgrozo!) ponad miesiąc temu. W międzyczasie dużo wydarzyło się w moim życiu, m.in byłam po raz pierwszy na upragnionym meczu reprezentacji w siatkówce <3 ale o tym wspomnę więcej w kolejnym poście (mam nadzieję, że w najbliższym czasie jakoś go zorganizuję :P ). Kolejnym bardzo ważnym wydarzeniem były moje 18ste urodziny, które obchodziłam na początku zeszłego tygodnia. I z tym będzie związany mój dzisiejszy post. Prezenty z urodzin zostawię na później (tak, tak..kiedyś na pewno się doczekacie :'D ). 
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zdobienie paznokci, które zrobiła mi Owidia z bloga ' W lakierowej krainie Owidii '. Bardzo podoba mi się to zdobienie, według mnie jest prześliczne :) Bardzo dobrze mi się je nosi (mam je nadal na paznokciach i nie mam zamiaru się z nim rozstawać <3 ). Na dwóch paznokciach są koronkowe stempelki. Niestety nie pamiętam jakich lakierów użyła...:( 

Z tymi paznokciami wiąże się też pewien smutny wątek... Mianowicie, zapalając świeczki na torcie kciuk prawej ręki został nieco przypalony :P Na szczęście już nic nie widać, ale mam teraz nauczkę, aby uważać na nieokiełznane płomienie :D






Postaram się dodać jeszcze jakieś posty w najbliższym czasie :D Cierpliwości, cierpliwości... :D

2 komentarze:

  1. Czekam na więcej postów , szczególnie tych 18-stkowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą, będą :D już niedługo coś ogarnę :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)