czwartek, 18 czerwca 2015

Prezenty osiemnastkowe! ♥

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam, jakie prezenty dostałam na 18stkę :) Jestem zaskoczona, że tak szybko udało mi się zorganizować tego posta, ale wiadomo - im mniej szkoły, tym więcej wolnego czasu ;)
Zacznę od prezentów od moich dwóch przyjaciółek. Było z nim najwięcej zabawy i oczywiście przeogromna dawka śmiechu :) Dziewczyny przygotowały mi osiemnaście prezentów, każdy zapakowany osobno w przesłodki papier ozdobny w księżniczki Disneya ♥ Z każdym prezentem wiązała się osobna historia (wiecie, co mam na myśli dziewczynki :P) oraz oczywiście bardzo dużo poświęcenia :D Nigdy nie zapomnę mojej reakcji na widok prezentu nr 11 :'D Część prezentów zdążyłam już oczywiście zjeść :D Kinderki mają w sobie bardzo dużą siłę perswazji, nie mogłam im odmówić przecież ♥



Ponieważ jestem molem książkowym (z wykluczeniem lektur, rzecz jasna) dostałam książkę "Cztery" i "Niezgodna" Veroniki Roth, które uzupełniły luki w moim komplecie. Miałam już drugą i trzecią część trylogii, ale nie posiadałam wstępu i części pierwszej. Wstępu nie miałam dlatego, że do pewnego czasu nie wiedziałam, że w ogóle istnieje, a części pierwszej, bo oglądałam film. 
Przeczytałam już "Cztery" i bardzo mi się podobała :) Aktualnie jestem w trakcie czytania "Niezgodnej" ;)


Kolejnym prezentem są dwa lakiery Golden Rose Color Expert nr 12 i 51. Kolorki są prześliczne :)

Oczywiście było jeszcze więcej prezentów, ale są to bardziej rzeczy prywatne :) Mogę tylko zdradzić w sekrecie, że pingwinek oraz zdjęcia wykonane hand made są przewszystko ♥
Dziękuję Kochane za każdy prezent ♥

Teraz pokażę prezent od mojej siostry i jej chłopaka. Dostałam od nich prześliczny komplet z Kaloty, naszyjnik i bransoletkę. Bardzo mi się podoba, jest delikatny, ślicznie się prezentuje :)





Teraz kolej na prezent od mojej kuzynki. Dostałam od niej zestaw z C-THRU Lovely Garden. Zapach zarówno dezodorantu jak i perfum jest nieziemski. Na prawdę można poczuć się jak w ogrodzie :) Dodatkowo perfumy zapakowane są w plastikową tubę, a w buteleczce umieszczone są przezroczyste kuleczki :)





Kolejnym prezentem jest prezent od mojej babci. Dostałam od niej prześliczny zegarek z Adidasa, o którym marzyłam już od dawna. W prawdzie otrzymałam go trzy miesiące przed urodzinami, ale wszakże jest to mój osiemnastkowy prezent ;) 




Oczywiście dostałam też kartki urodzinowe :)


Dostałam też inne prezenty od rodziców i rodziny, za które bardzo dziękuję :* Ogólnie dziękuję za wszystkie prezenty, za życzenia i za imprezę ♥
Dzięki za wszystko, jesteście wspaniali! :)

2 komentarze:

  1. Ohh <3 szkoda tylko, że nie pojawił się prezent nr 11 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ale nie przejmuj się, na pewno się przyda ^^ :P

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)