poniedziałek, 22 czerwca 2015

Piaszczysta plaża nad morzem na paznokciach

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam zdobienie paznokci, które zrobiłam wczoraj wieczorem. Zazwyczaj maluję paznokcie na jeden kolor. Tak wiem, nie jestem wirtuozem, jeśli chodzi o malowanie paznokci :D
Ale wczoraj dostałam natchnienia :D Postanowiłam, że wybiorę aż dwa kolory (WOW! :'D), a ponieważ zbliżają się z utęsknieniem wyczekiwane wakacje, wzięłam te, które według mnie przypominają kolory plaży i morza. Na kciukach dodałam cekiny ozdobne, w prawdzie w kształcie kwiatuszków, ale równie dobrze mogą reprezentować one rozgwiazdy :)
I tak oto moje paznokcie znalazły się na piaszczystej plaży nad morzem :D







Jedynym zastrzeżeniem jakie mam to, że cekiny pod wpływem lakieru nawierzchniowego zmieniły kolor z niebieskiego na srebrny. Na zdjęciach jest to akurat mniej widoczne. W rzeczywistości też nie wygląda bardzo źle, gdyż cekiny są  holograficzne i ładnie się mienią ;) Ale czego można było się spodziewać po produkcie z najzwyklejszego 'chińczyka' ;)

 Do zdobienia użyłam lakierów: Lovely NUDE nr 5 i Golden Rose Color Expert nr 51 oraz wcześniej wspomnianych cekinów. 


Jak Wam się podoba to zdobienie? Wam też przypomina plażę nad morzem jak mnie? :D

4 komentarze:

  1. Ładnie Ci wyszły :)
    I pomimo tej beznadziejnej pogody za oknem, już czuję wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      cieszę się, że chociaż w taki sposób udało mi się przybliżyć nas wszystkich do tych upragnionych wakacji ♥

      Usuń
  2. Wyszły całkiem w porządku. Ja - Owidia ci to mówię kochanie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)