piątek, 26 czerwca 2015

Paznokcie na zakończenie roku szkolnego :)

Hej :)
W końcu upragnione wakacje! ♥ Ile też się człowiek na nie wyczeka przez te 10 miesięcy :D Dobrze, że jest chociaż owoc tej szkoły w postaci średniej 4,75 :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam zdobienie paznokci, które zrobiłam w związku z zakończeniem roku szkolnego. Chciałam, aby kolory pasowały pod kolor różyczek, które miałam na spódniczce.


Z wykonaniem tego prostego zdobienia zeszło mi bardzo dużo czasu. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - wczoraj miałam po prostu pecha :( Trzy razy z rzędu uderzyłam świeżo malowanym paznokciem jak nie w biurko to w garnek. Ehh... Jak na złość lakier dodatkowo zbąblował, widoczne są też wgniecenia od pościeli...:( 


Mimo wszystko podoba mi się to zdobienie :) Jak na moje możliwości wyszło całkiem w porządku :D Gdyby nie te uszczerbki, o których pisałam wyżej wyglądałyby o wiele lepiej ;)



Do wykonania zdobienia użyłam lakierów Golden Rose Color Expert nr 12 i Golden Rose WOW! nr 16 oraz różowych kamyczków.


Jak Wam się podoba to zdobienie? Macie już jakieś wakacyjne plany? :)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)