piątek, 8 maja 2015

Wyprzedażowe wow!

Witajcie :)
W dzisiejszym poście przedstawię Wam klipsy, które kupiłam w naprawdę okazyjnej cenie po wyprzedaży. Zakupu dokonałam w prawdzie w zeszłe wakacje, ale sądzę, że temat wyprzedaży jest zawsze na czasie ;)

Los chciał, że nie mogę nosić kolczyków, a zawsze bardzo mi się podobały. Wpadłam wtedy na pomysł, żeby poszukać w sklepach klipsów. Trafiłam akurat na okres wyprzedaży, co ucieszyło mnie jeszcze bardziej. I proszę, kupiłam klipsy za 5zł, gdzie ich poprzednia cena wynosiła 49,90zł! :)



Klipsy są eleganckie i mimo dość dużego rozmiaru delikatnie prezentują się na uszach. Bardzo je lubię, dobrze mi się je nosi ;)






A czy Wy trafiliście kiedyś na super obniżkę ceny? :)



2 komentarze:

  1. Klipsy są naprawdę piękne :) Moja koleżanka kiedyś kupiła spodnie, których regularna cena wynosiła ponad 100 zł, za 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      i właśnie dlatego uwielbiam wyprzedaże ♥ można trafić na naprawdę super okazje ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)